Νέο βιβλίο: Πώς να κατανοήσετε τις γυναίκες.

Ένα Σχόλιο

  1. Μια φορά ένας άνθρωπος έσωσε τον Θεό και του λέει ο Θεός πες μου ότι χάρη θες να σου κάνω! Του λέει λοιπόν ο άνθρωπος, να έχω τον αδερφό μου στην Αμερική αλλά φοβάμαι και τα αεροπλάνα και τα καράβια, θέλω αν μπορείς να μου φτιάξεις ένα δρόμο από την Ελλάδα ως την Αμερική, να μπορώ όποτε θέλω να πηγαίνω να τον βλέπω. Το λέει ο Θεός στο επιτελείο του, το κοιτάνε από εδώ, το κοιτάνε από εκεί… δεν γίνετε του λένε, πολλά σίδερα, γέφυρες, κτλ. Του λέει ο Θεός πες μου κάτι άλλο, αυτό είναι πολύ δύσκολο. Καλά λέει ο άνθρωπος, θέλω να μου πεις, πότε είναι ευχαριστημένη η γυναίκα μου…. Θεός: τον δρόμο τον θες μονής ή διπλής κατευθύνσεως?

Σχολιάστε

