Απάντηση του ΚΤΕΛ Φωκίδας σε καταγγελία επιβάτη.

Στις 8 Αυγούστου  ήρθε στο blog μια επώνυμη καταγγελία ενός επιβάτη λεωφορείου του ΚΤΕΛ Φωκίδας η οποία συνοδεύονταν από μια φωτογραφία οδηγού εν ώρα υπηρεσίας την οποία δεν δημοσιεύουμε και ανέφερε τα εξής:


«Παρασκευή απόγευμα στις 4.30 πήρα το λεωφορείο της γραμμής ‘Άμφισσα-Αθήνα’. Το λεωφορείο σχεδόν γεμάτο και η μόνη διαθέσιμη θέση πίσω δεξιά του οδηγού. Πληρώνω στο εισπράκτορα το αντίτιμο της διαδρομής και μέχρι να φτάσουμε στο Ξενοδοχείο ΕΡΑΤΩ στην Λιβαδειά (που αποβιβάστηκε ο εισπράκτορας) έχουμε ακούσει πολλά από την προσωπική ζωή του οδηγού, δεκάδες φορές και δη μέσα στην πόλη της Λιβαδειάς πατούσε την κόρνα όταν έβλεπε κάποια κοπέλλα ή γυναίκα στον δρόμο και κάνοντας τον νταή στον εισπράκτορα έλεγε οτι είναι σεξουλιάρης και πολύ καλός στο π…μα. Έκανε καμάκι δε και σε μια κυρία στο λεωφορείο που μάλιστα την ρώτησε από που είναι (‘απ που ισε εσυ μωρή και τι δλια κάνεις) και άρχισε τα σεξουαλικά υπονοούμενα. Μετά την αποβίβαση του εισπράκτορα αποθρασύνθηκε και μιας και δεν μπορούσε να μιλήσει άρχισε να στρίβει τσιγάρο και να καπνίζει, να κορνάρει σε οτιδήποτε θηλυκό έβλεπε να κινείται στον δρόμο και να αφήνει και χυδαία σχόλια στο αέρα, να μιλάει ακατάπαυστα στο κινητό του, να αλλάζει τους σταθμούς στο ράδιο, να πίνει καφέ και όλα αυτά ενώ ΟΔΗΓΟΥΣΕ ένα λεωφορείο γεμάτο ανθρώπους προς Αθήνα.

Εν κατακλείδι τι θα κάνατε εσείς,  αγαπητοί συμπολίτες αν είχατε ένα οδηγό που είχε τα εξής ‘προσόντα’: Μηδενικός επαγγελματισμός μηδενικός, Αγενέστατη συμπεριφορά, επικίνδυνος οδηγός, σεξουαλικά φορτιζόμενος και οριζόμενος. ;;;;;
Άρα τα ΚΤΕΛ που είναι ιδιωτικοί φορείς μισθωμένοι από κράτος όσο γνωρίζω κάνουν σεμινάρια συμπεριφοράς στους οδηγούς τους;

Παρά το γεγονός ότι τα ΚΤΕΛ είναι ιδιωτικές επιχειρήσεις, που δεν επιχορηγούνται άμεσα από το κράτος, όπως συμβαίνει με τις αστικές συγκοινωνίες, συνεχίζουν να αποτελούν στην ουσία, κοινωφελείς οργανισμούς, υπό την άμεση εποπτεία του κράτους, άρα οφείλω και εγώ να αποστείλλω αυτή την καταγγελία στις παρακάτω διευθύνσεις μήπως και στο μέλλον αποφευχθούν παρόμοιες συμπεριφορές:
(ακολουθούσε λίστα αποδεκτών)

Σήμερα ήρθε στο blog η απάντηση του ΚΤΕΛ Φωκίδας:

«Από ΚΤΕΛ Ν.ΦΩΚΙΔΑΣ ΑΕ

Σας ζητήσαμε να μας επαληθεύσετε ημερομηνία δρομολογίου και μας επιβεβαιώσατε ότι ταξιδέψατε στις 6.8.2010 και ώρα 16:30 από Αράχωβα με το δρομολόγιο  των 15:30 από Άμφισσα.

Την ημερομηνία που αναφέρεται στο e-mail σας, δεν ήταν δρομολογημένο το υπ’αρ. ΑΜΕ 1928 στο δρομολόγιο Άμφισσα-Ιτέα-Αθήνα 15:30 του οποίου μας έχετε καταθέσει και τη φωτογραφία.

Η φωτογραφία που μας έχετε στείλει (από τα στοιχεία του e-mail σας) έχει τραβηχτεί στις 5.8.2010.

Όταν γίνονται τόσο σοβαρές καταγγελίες με αυτού του είδους τις κοινοποιήσεις θα πρέπει να είστε απόλυτα σίγουρος για τα καταγγελλόμενα, για να μην σπιλώνονται εταιρείες και εργαζόμενοι που προσπαθούν να κάνουν τη δουλειά τους».

Μπορεί για το ΚΤΕΛ Άμφισσας να έχει σημασία η ακρίβεια των στοιχείων του δρομολογίου για να  ερευνήσει και να αποδώσει πιθανές ευθύνες, αν έχει τη διάθεσή να το κάνει, αλλά για μας τους τελικούς χρήστες των υπηρεσιών του ΚΤΕΛ η απάντηση  είναι απογοητευτική.

Καθόλου δεν μας ενδιαφέρει αν η φωτογραφία πάρθηκε στις 5 ή 6 Αυγούστου, αν τα καταγγελλόμενα αφορούν τον ένα ή τον άλλο οδηγό, γιατί το θέμα για μας δεν είναι να στοχοποιηθεί ένας συγκεκριμένος οδηγός, αλλά να αποδοκιμαστεί να επικριθεί μια συγκεκριμένη νοοτροπία και συμπεριφορά, ώστε να μην επαναληφθεί. Για την ουσία της καταγγελίας από το ΚΤΕΛ δεν λέγεται κουβέντα. Ούτε καν το στοιχειώδες: ότι μια τέτοια συμπεριφορά εφόσον υφίσταται είναι καταδικαστέα.

3 Σχόλια

  1. Κύριε Καλπούζο,
    λόγω του ότι πέρασαν πολλές ημέρες δεν θυμόμουν πότε επιβιβάστηκα στο λεωφορείο. Πράγματι είδα την φωτογραφία που σας έστειλα και έγραφε 5/8/2010. Έχετε απόλυτο δίκαιο για την ημερομηνία.
    Η καταγγελία όμως όπως αποδεικνύει και η φωτογραφία δεν μπορεί να απορριφθεί διότι έκανα λάθος στην ημέρα.
    Ομολογώ ότι δεν περίμενα τέτοια τοποθέτηση από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρείας.
    Τελικά μάλλον φταίω εγώ και ο εκάστοτε επιβάτης που δεν ‘το βουλώνουμε’ ώστε να κάνουν οι ΄σωστοί ‘ οδηγοί σας ότι θέλουν.

    Ο εργαζόμενος στην συννημένη φωτογραφία ‘έκανε μάλλον πολύ σωστά την δουλειά του ;;;; ‘ και εγώ απλά παραφέρθηκα και σπίλωσα το όνομά του.

    Με εκτίμηση
    Μιχάλης Βότσης

  2. Κύριε Βότση,

    Την Κυριακή 8 Αυγούστου 2010 στείλατε το e-mail σας και αναφέρετε σ’αυτό ότι το γεγονός έλαβε χώρα την Παρασκευή. Θεωρώ ότι από Παρασκευή έως την Κυριακή δεν έχουν περάσει τόσες πολλές ημέρες ώστε να μη θυμάστε !!!!!!!!!!!!!

    Εξυπακούεται ότι τέτοιες συμπεριφορές είναι κατακριτέες και κολάσιμες και η επιχείρηση έχει υποχρέωση να πάρει θέση, όμως αναρρωτιέται κανείς, ένας επιβάτης ο οποίος σκοπό έχει με την καταγγελία του να διορθώσει τα κακώς κείμενα, εκθέτει κατά τέτοιο τρόπο μια ολόκληρη επιχείρηση και το προσωπικό αυτής ;;;

    Για την εταιρεία
    Καλπούζος Ευθύμιος
    Δ/νων Σύμβουλος

  3. Και μένα οι φωτογραφίες μου βγαίνουν με λάθος ημερομηνία.
    Και λοιπόν?

    Αλεξάνδρα,φωτογράφος.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: